منو دسترسی

چرا سایت باشگاه ستارگان برفی ایمن است؟

1400/08/23 در ساعت 12:00:00

سایت باشگاه ستارگان برفی از طریق SSL ایمن شده است و اطلاعاتی که در زمان ثبت نام از شما میگیریم به امانت و با حداکثر حساسیت نزد ما در سروری امن نگهداری می شود.

چرا سایت باشگاه ستارگان برفی ایمن است؟

حال ببینیم این امنیت چگونه ایجاد شده است

آیا تا به حال توجه کرده اید که آدرس برخی از سایت ها با http شروع می شوند ، در حالی که برخی دیگر با https شروع می شوند ؟ اما تفاوت این دو نوع آدرس در چیست و معنی هریک از آن ها چه می باشد؟ تا به حال نام گواهی اس اس ال را شنیده اید؟ در این مقاله ما در بخش پشتیبانی باشگاه ستارگان برفی به شما می گوییم SSL چیست و چگونه کار می کند.

سایت هایی که با https شروع می شوند سایت های ایمن شده با استفاده از گواهینامه SSL هستند که در اغلب آن ها نیاز به دادن اطلاعات حساس و یا شخصی دارند و این گواهی از امن بودن وب سایت و نگه داری صحیح اطلاعات شما اطمینان حاصل می کند.

به عنوان مثال وب سایت هایی که از طریق آن ها قبوض خود را بصورت آنلاین پرداخت می کنید، باید گواهی SSL را داشته باشند تا از اطلاعات شما در برابر حملات مختلف محافظت کنند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که گواهی SSL چیست و انواع مختلف آن را بررسی خواهیم کرد.

SSL چیست؟ (گواهی اس اس ال چیست؟)

به بیان ساده ، “s”  اضافه شده به https به این معنی است که اتصال شما با آن وب سایت امن و رمزگذاری شده است و شما می توانید هر داده ای که وارد می کنید را با خیال راحت با آن وب سایت به اشتراک بگذارید. این فناوری که “s” کوچک را تأمین می کند پروتکل SSL نام دارد. حتما از خود می پرسید SSL مخفف چیست که باید بگوییم مخفف “Secure Sockets Layer” است.

شما به عنوان یک مشتری، همیشه می خواهید  //:https را هنگام بازدید از هر سایتی که به اطلاعات ضروری شما نیاز دارد، مشاهده کنید و همچنین به عنوان یک بازاریاب نیز شما می خواهید مطمئن شوید که یک یا دو SSL  برای مخاطبان خود دارید.

در واقع گواهینامه های SSL یک پرونده کوچک از داده هستند که یک لینک رمزگذاری شده را بین یک سرور وب و یک مرورگر ایجاد می کنند. این پیوند تضمین می کند که تمام داده های منتقل شده بین وب سرور و مرورگر خصوصی و محفوظ باقی می مانند.

هنگامی که در صفحه ای که دارای فرمی برای پر کردن دارد قرار می گیرید ، اطلاعاتی که وارد می کنید ممکن است توسط یک هکر در یک وب سایت ناامن و بدون گواهی SSL قابل رهگیری باشد. این اطلاعات می تواند از جزئیات مربوط به یک معامله بانکی گرفته تا ایمیل وارد شده برای ثبت نام در یک پیشنهاد باشد. در زبان هکرها ، این “رهگیری” اغلب به عنوان یک “حمله ” شناخته می شود.


یکی از متداول ترین روش های هک سایت وردپرس که در این مواقع اتفاق می افتد این است که یک هکر یک داده ی کوچک و شناسایی نشده را بر روی سرور میزبان یک وب سایت قرار می دهد. این برنامه در پس زمینه منتظر می ماند تا زمانی که بازدید کننده ای اطلاعات را در وب سایت تایپ کند ، شروع به ضبط کردن اطلاعات کرده و سپس برای هکر ارسال می شود.

اما هنگام بازدید از وب سایتی که با SSL رمزگذاری شده است ، مرورگر شما با وب سرور ارتباط برقرار می کند و هیچگونه داده ای برای ضبط اطلاعات شما برای هکر ها وجود نخواهد داشت. بنابراین پیش از وارد کردن اطلاعات خود به گواهینامه SSL نگاه کنید ، سپس مرورگر و سرور خود را متصل کنید. گواهی SSL اطمینان حاصل می کند که هیچ شخص دیگری غیر از شما و وب سایتتان نمی تواند آنچه را که تایپ می کنید را مشاهده کرده و یا به آن دسترسی پیدا کند.

پس تا اینجا متوجه شدیم که SSL چیست ، در واقع SSL یک نوع فناوری امنیتی می باشد و  یک پروتکل برای سرورها و مرورگرهای وب است که از خصوصی بودن داده های منتقل شده بین این دو اطمینان حاصل می کند. این کار با استفاده از یک لینک رمزگذاری شده انجام می شود که سرور و مرورگر را به هم متصل می کند.

شرکت هایی که اطلاعات شخصی خود را از قبیل آدرس ایمیل و یا اطلاعات پرداخت از کاربر می خواهند ، باید گواهی SSL را در وب سایت خود داشته باشند. داشتن آن به این معنی است که جزئیاتی که در حال جمع آوری آن هستید خصوصی است و مشتری را مطمئن می کند که وقتی این قفل و //:https را می بیند، حریم خصوصی او امن است.

شاید خیلی از مشتری ها دقیقا ندانند که SSL چیست اما به لطف تبلیغات امنیتی می دانند که باید به داشتن https در یک سایت توجه کنند.

چگونه می توان فهمید که یک وب سایت SSL دارد؟

حال که می دانید گواهی SSL چیست به گواهی های سایت هایی که به آن ها سر می زنید دقت کنید. برای این کار هنگامی که از وب سایتی با SSL بازدید می کنید، چند تفاوت مشخص در مرورگر وجود دارد که عبارتند از :

URL از https به جای  http استفاده می کند.

URL  باید چیزی شبیه به تصویر زیر باشد. به یاد داشته باشید ، یک وب سایت رمزگذاری شده SSL همیشه دارای “s” هایی است که مخفف “safe” است. علاوه بر این ، آن متن می تواند به رنگ سبز باشد و همچنین یک قفل سبز را دنبال کند.

نماد قفل را در نوار URL مشاهده خواهید کرد.

بسته به مرورگر شما ، قفل در سمت چپ یا راست نوار URL نشان داده می شود. به عنوان مثال ، در Chrome و Safari ، در سمت چپ قرار دارد. این قفل نمادی برای حفاظت از اطلاعات شما می باشد و اغلب وب سایت های ایمن آن را در آدرس بار مرورگر به نمایش می گذارند.


در انتها باید گفت ما در باشگاه ستارگان برفی تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین خدمات را با ضریب امنیت بالا در اختیار شما قرار دهیم.

سفره های دلنشین افطاری در بهار دیزین

1401/01/15 در ساعت 11:23:03

باشگاه ستارگان برفی در ایام ماه مبارک رمضان با خدمات ویژه، افتخار میزبانی از میهمانان ضیافت الهی را دارد.

سفره های دلنشین افطاری در بهار دیزین

چهارشنبه سوری ۱۴۰۰

1400/12/25 در ساعت 00:27:04

امسال هم افتخار میزبانی شما را در جشن چهارشنبه سوری داشتیم.

چهارشنبه سوری ۱۴۰۰

برترین برگزارکننده رویداد کشور شدیم

1400/12/28 در ساعت 20:11:39

باشگاه ستارگان برفی در اولین جشنواره برترین های اقتصاد صنعت ورزش در جمع برگزیدگان قرار گرفت.

برترین برگزارکننده رویداد کشور شدیم

باشگاه ستارگان برفی حامی مسابقات فوتسال دیپلماتیک

1400/11/17 در ساعت 17:40:29

مسابقات فوتسال بین کارکنان سفارت های مستقر در ایران با حمایت مالی باشگاه ستارگان برفی برگزار می شود.

باشگاه ستارگان برفی حامی مسابقات فوتسال دیپلماتیک

مهم‌ترین پدیده نجومی سال در مرزهای ایران

1400/09/18 در ساعت 10:40:40

بارش شهابی جوزایی همین شب‌ها به اوج خود می‌رسد

مهم‌ترین پدیده نجومی سال در مرزهای ایران

پیست دیزین شنبه باز می شود؟

1400/09/15 در ساعت 10:14:27

ماشین های برف کوب روی پیست آمده اند

پیست دیزین شنبه باز می شود؟
نظر جدید
0%

سبد خرید